Plantorama.dk - online planteskole og havecenter
Søg

Leveringsbetingelser

Hvad koster det og hvor lang tid tager det før du får din bestilling?

Generelt

I Plantorama onlineshop gælder følgende leveringstakster: 
  • Frø og løg: Gratis
  • Alle andre varer: Se prisen på varen

Fragtprisen er pr. stk./bundt.

Disse takster gælder uanset om du bestiller varen på en terminal i en af vores butikker eller online.

Ved køb over 1000 kr. online er leveringen fragtfri - gælder online ordrer og ordrer bestilt på pc i en af vores centre.

Vi leverer de fleste varer med Danske Fragtmænd eller Post Danmark fra vores lager, til din valgte adresse i Danmark (kun brofaste øer), uanset ordrens omfang.
Varer der leveres med Danske Fragtmænd leveres til kantsten. Dette betyder, at såfremt man bor i etageejendom, skal man selv sørge for at få varerne op i lejlighed eller lignende.

I få tilfælde leveres dine varer direkte fra vores leverandører. Dette gælder bl.a. Big bags, roser og større havemaskiner. Her kan leveringstiden være længere end 1-5 hverdage.

Bemærk venligst at vi sender blomster og planter mandag til onsdag, for at sikre en god og sund transport, så planterne og blomsterne ikke skal tilbringe weekenden på et mørkt lager eller postkontor.

Leveringstid

Vi leverer hvorhen du ønsker inden for Danmarks grænser (kun brofaste øer). Vores leveringstid er 1-5 hverdage på de fleste varer, fra vi har modtaget din ordre, hvis du bestiller inden kl. 12.00 på hverdage.

Vi tilstræber os dog på, at plukke ordren samme dag som du har afgivet din ordre og levere den på den efterfølgende arbejdsdag.  

Se venligst den angivne leveringstid på produktet.

Bemærk! Vi leverer ikke lørdag og søndag.

Leveringstiden er anderledes på følgende varer:
- Big bags fra Champost. Leveringstiden er ca. 5 hverdage.
- Roser og hækplanter. Leveringstiden er ca. 7 hverdage.
- Store hundebure. Leveringstiden er ca. 7 hverdage.

Du kan vælge mellem 2 leveringsalternativer: 

1.       Få varerne leveret hjem til dig. Vi leverer i dette tilfælde til samme adresse, som vil fremgå af din faktura.
2.       Få varen leveret til en anden adresse. Angiv venligst den alternative leveringsadresse, og hvis du ikke selv kan modtage varerne - navnet på personen, som er berettiget til at modtage varerne.

Spørgsmål vedrørende vores leveringsservice, kan Du sende til shop@plantorama.dk. Du er også velkommen til at kontakte os på telefon 8853 8853.

Venligst bemærk, at såfremt du har fravalgt at fragtfirmaet må stille varerne uden underskrift, så hæfter du selv for en evt. fragt udgift som påløber, såfremt der ikke modtages og kvitteres herfor på aftalt tidspunkt.

Plantorama bruger cookies. Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info, om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Vil du vide mere om vores persondatapolitik klik her

×