Levering af varer koster 99 kr. uanset, hvor meget du skal have leveret.
Har du en reklamation, hvis samlede værdi overstiger 500 kr., bedes du returnere varen til os. Det gør du ved at udfylde en returseddel, som er vedlagt din ordre. Placér retursedlen ved den vare, der skal returneres. Herefter kontakter du kundeservice og oplyser, at du ønsker at returnere en vare ifm. reklamation – så arrangerer vi returafhentningen for dig. Vores tilbud om afhentning er fragtfri ved reklamationer over 500 kr., når blot du benytter vores returseddel, og reklamationen er berettiget.
Har du en reklamation, hvis samlede værdi er under 500 kr., bedes du kontakte os direkte via vores kontaktformular på Plantorama.dk. I formularen vedhæftes billede(r) samt beskrivelse af varens fejl. Du vil herefter blive kontaktet af vores kundeservice.
Hvis du vil have en vare lagt til side i centeret, skal du gennemføre en online Klik og Hent ordre så vi sikrer, at det er den rigtige vare og at den er på lager.
For at søge praktikplads, skal du rette personlig henvendelse i det ønskede center.
Du kan ikke ringe direkte til et center, men du kan ringe til vores kundeservice på 88 53 88 53, som sidder klar til at hjælpe dig.
Du finder Espresso House i følgende af vores centre; Aalborg, Egå, Hillerød, Hørsholm, Kolding, Taastrup og Tilst.
Ønsker du at søge et job i Plantorama opfordret eller uopfordret, skal dette gøres via hjemmesiden under "Job & Karriere".
Personlig henvendelse i dyrecenteret er nødvendig, hvor du forhører dig om muligheden for at aflevere dit dyr.